Új! Hátra billenő félpótkocsik a D-TEC-től!

Új! Hátra billenő félpótkocsik a D-TEC-től!

A D-TEC novemberben bemutatja Agritechnica néven első hátra billenő félpótkocsiját. Ennek a billencses félpótkocsinak egyedülálló jellemzője az alacsony önsúly és a D-TEC kormánymű. „Ez az új hátra billenő félpótkocsi a mezőgazdasági területre tereli át a hátra billenő félpótkocsik piacát” -mondta Gerrit van Vlastuin, a D-TEC tulajdonosa. 

A D-TEC kormánymű rendszer bizonyított koncepció, és már több mint 30 éve alkalmazzák a D-TEC tartályos félpótkocsijain. A mezőgazdasági piacnak előnyére válik ez a típus, mivel ez a hátra billenő félpótkocsi könnyedén bejárhatja a mezőgazdasági területet a kis helyigénye miatt, így elkerülhető a farm és a talaj károsodása.

Kicsi az esélye a felborulásnak
A hátra billenő félpótkocsik esetében jelentős kockázatot jelentenek lebillentett pozícióban az oldalirányú szelek és az oldalra csúszás. A D-TEC kormánymű nagy szakítószilárdságú acélból készül, ez teszi lehetővé hogy az alváz könnyebb lehessen. A D-TEC hátra billenő félpótkocsi központi része egyetlen egybefüggő csőből áll, mely rendkívül nagy torziós merevséggel rendelkezik. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az alváz tízszer annyira merev mint egy dupla gerendás alváz. Ennek következtében kisebb lesz az alakváltozása, és a kifordulás vagy a felborulás esélye jelentősen csökken. Ez nagy előnyökkel jár, mivel a talaj gyakran egyenetlen a mezőgazdasági területeken.

 

A hátra billenő félpótkocsik esetében jelentős kockázatot jelentenek lebillentett pozícióban az oldalirányú szelek és az oldalra csúszás. A D-TEC kormánymű nagy szakítószilárdságú acélból készül, ez teszi lehetővé hogy az alváz könnyebb lehessen. A D-TEC hátra billenő félpótkocsi központi része egyetlen egybefüggő csőből áll, mely rendkívül nagy torziós merevséggel rendelkezik. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az alváz tízszer annyira merev mint egy dupla gerendás alváz. Ennek következtében kisebb lesz az alakváltozása, és a kifordulás vagy a felborulás esélye jelentősen csökken. Ez nagy előnyökkel jár, mivel a talaj gyakran egyenetlen a mezőgazdasági területeken.

D-TEC Flexiliner

A D-TEC ezt az új gyártmányt hozta forgalomba Flexiliner néven. A D-TEC hátra billenő félpótkocsi különböző területeken használható, beleértve az iszap-, gabona-, cékla-, újrahasznosított papír-, stb… szállítást. A hátra billenő félpótkocsi rengeteg féle anyag szállítására alkalmas, a neve éppen ezért: FLEXILINER.

Első szállítások

Tavaly a D-TEC legyártotta az első Flexiliner-jét, és átadta a megrendelő Berkhof BV-nek. Ezek a hátra billenő félpótkocsik 47 m3-esek, Hardox-karosszériával vannak szerelve, és 8200 kg az önsúlyuk. A D-TEC gyártott egy különleges billencses félpótkocsit a Van der Stelt BV számára a szagmentes iszapszállításhoz. A D-TEC az első burgonya gőzöléshez használatos tartályos hátul billenő félpótkocsiját is felépítette a Van Leedert fuvarozó számára (lásd az alábbi ábrát). Ez a billenő tartálykocsi szivattyú szerkezettel, billenő rendszerrel és 36 m3-es tartállyal rendelkezik, önsúlya mindösszesen 8450 kg.

Az Agritechnica bemutatása

 A D-TEC bemutatja első hátra billenő félpótkocsiját az Agritechnika-t. „Ez a termékcsalád nagyszerű tagja a termékpalettánknak. A D-TEC minősége és az alacsony terheletlen súlya kiemelt figyelmet érdemel a hátul billenő félpótkocsik piacán. A nyár után várható az első hátul billenő félpótkocsi egy 55 m3-es alumínium felépítménnyel, mely forradalmi modellként szolgál majd.” -mondja Gerrit van Vlastuin.

 

 

Az Agritechnica bemutatása

 A D-TEC bemutatja első hátra billenő félpótkocsiját az Agritechnika-t. „Ez a termékcsalád nagyszerű tagja a termékpalettánknak. A D-TEC minősége és az alacsony terheletlen súlya kiemelt figyelmet érdemel a hátul billenő félpótkocsik piacán. A nyár után várható az első hátul billenő félpótkocsi egy 55 m3-es alumínium felépítménnyel, mely forradalmi modellként szolgál majd.” -mondja Gerrit van Vlastuin.